2009-11-14

A fost odata un motan...



6 comentarios:

  1. Mai departe? Ce facea motanul? A murit intre timp? Asteptam o poveste dupa cum ai inceput.Imi place prima desi as fi taiat pantofii din cadru, iti lasa impresia ca este alungat iar in ultima as fi lasat doar mana si montanul.

    ResponderEliminar
  2. Da, ai dreptate, iti lasa impresia ca este alungat. Mai departe, altcineva poate "scrie in imagini" povestea motanului, precum in jocul de societate numit "masina de scris", cand cineva spunea un cuvant, iar altcineva alt cuvant, care se lega cu primul si se facea o propozitie, o fraza, iar apoi o poveste. Nu am scris nimic la fotografiile postate pentru ca eu inteleg prin "blog - tema la Cursul de fotografie" sa "lasi imaginea sa vorbeasca", sa scrii, atunci cand fotografiezi o cladire, ce cladire este, eventual ziua cand ai fotografiat-o. Mai poti interpreta altfel: "si tacerea este un raspuns" pentru cineva ca mine, caruia ii place sa vorbeasca. La curs tac si ascult si "imi fac temele" cat pot eu de bine, dandu-mi silinta.

    ResponderEliminar
  3. Imi place a treia fotografie, prim planul cu motanul... Felicitari, se vad progrese mari. meriti un aparat mai bun.

    ResponderEliminar
  4. frumos motan... !

    ResponderEliminar