2009-12-31

Exercitiu de lumini tip studio - facute acasa, pe capul Afroditei

Dragi vizitatori,
Astazi am simtit nevoia nebuna ca in loc de orhideea lila, de LA MUNTI ANI, fotografiata la serviciu, sa postez pe blog exercitiul de lumini de tip studio facute acasa, pe capul AFRODITEI, de data aceasta fara peruca. Setarea aparatului pentru toate fotografiile a fost: mod de lucru - manual, fara blitz, ISO 900, timp de expunere 1/30, numarul F 5,6, obiectiv normal. Capul Afroditei a fost asezat pe laptop-ul la care postez acum, care era asezat pe birou. Pentru fotografia de mai jos unica sursa de lumina folosita a fost o veioza, asezata la 45 de grade fata de capul Afroditei, cu bec de 40 de wati, mat, tip spot. P.S. Pentru Radu acum - am incercat sa incarc programul de reducere a zgomotului de pe Noiseware Community Edition si am primit avertizare de virus din partea antivirusului AVIRA, instalat pe laptop. Programul de reducere a zgomotului, nu era gratuit, costa 3 dolari - iar eu nu am mai pus pe card nici un cent in ultimul an.




La fotografia de mai jos in partea stanga  la 45 de grade fata de capul Afroditei,  am asezat veioza cu bec de 40 de wati, mat, de tip spot,  si o lanterna proiector la, aproximativ 60 de grade,  in partea dreapta a capului Afroditei, lanterna pe care am acoperit-o cu un pulover galben, pentru a crea o lumina difuza.




La urmatoarea fotografie, in afara de veioza asezata la 45 de grade in partea stanga a capului Afroditei, cu bec de 40 de wati, mat, de tip spot si de lanterna-proiector acoperita cu puloverul galben asezata tot la, aproximativ 60 de grade dreapta, putin mai in spate, am asezat pe post de blenda, un platou acoperit cu "poleiala" argintie.               

La urmatoarea fotografie am folosit o singura sursa de lumina, lanterna proiector,  asezata pe laptop, peste care am pus capul Afroditei. In felul acesta capul Afroditei a capatat un efect grotesc.



Pentru fotografiile urmatoare am folosit pentru prima veioza asezata la 45 de grade stanga fata de capul Afroditei, putin mai aproape de capul Afroditei si mai indreptata din tija si, ca lumina de efect, lanterna-proiector, asezata in spatele capului Afroditei, lanterna acoperita cu puloverul galben, pentru a crea o lumina difuza. La cea de-a doua fotografie am folosit o singura sursa de lumina - lanterna-proiector asezata in spatele capului Afroditei, cu fata spre perete, asa-zisa lumina "contrejour".




Acum ultima fotografie din seria exercitiilor cu lumina - urmeaza altul - pentru lectiile viitoare, de dupa vacanta -. Pentru ultima fotografie din aceasta serie am asezat lumina, respectiv veioza de birou cu bec de 40 de wati, mat, de tip spot, la stanga capului Afroditei, la 90 de grade fata de axa optica, adica fata de punctul din care am fotografiat capul Afroditei, adica in partea stanga a fetei ei.

1 comentario:

  1. Afrodita asta a ta seamana mai mult a barbat :D

    la treaba cu virusul nu stiu ce sa spun, eu nu am patit, nu stiu pe ce site ai intrat tu sa downloadezi acel programel
    ideea este ca il gasesti si in varianta free si in varianta cu plata, cel pe care trebuie sa il platesti are mai multe optiuni

    http://www.imagenomic.com/download.aspx

    uite asta este siteul producatorului, intri si il vei gasi jos de tot pe acea pagina, ultimul (nu cred ca are virusi), gratis

    ResponderEliminar