2009-12-25

In loc de Andra - portret instantaneu fata - instantaneu la patinoar


Inaintea Craciunului, mai precis duminica trecuta, am dorit sa vad un spectacol de Craciun. Am intrat pe www.bestmusic.ro si am vazut ca Andra are spectacol la Patinoarul Unirii, la ora 18,30, duminica, 20 decembrie. Zis si facut, duminica 20 Decembrie m-am dus foarte emotionata, cu aparatul de fotografiat, bineinteles ,sa o ascult si sa o fotografiez pe Andra in concertul din Parcul Unirii. Nu a aparut nici o Andra, ba, mai mult, cei de acolo, nici nu stiau ca ea trebuia sa sustina un concert de 30 de minute. Pentru ca tot ma deplasasem si aveam aparatul de fotografiat la mine am facut cateva instanee la patinoar - asta, ca sa ma obisnuiesc cu atmosfera patinoarului - inainte de "fotoreportaj"-ul dat ca tema de domnul Badoiu.
Si din tot ce "am tras" am ales acest portret de fata - instantaneu. Viteza de expunere 1/200, ISO 1600, masurare multisegment, fara blitz, numarul F - 4,2. Redimensionare si ajustarea culorilor in faststone, scoaterea zgomotului de imagine si crop - am scos un reflector puternic care ma deranja - in PHOTOSCAPE. Obiectivul folosit a fost cel de 55-200 milimetrii, adica teleobiectivul.


No hay comentarios:

Publicar un comentario