2009-12-03

Prima mea incercare de abstract - A MEA CLAUSTROFOBIE, reprezentata cum am simtit

De catva timp ma tot gandesc la teme abstracte, ma uit la fotografiile abstracte din www.photo.net, mai comentez ce fac colegii mei de la curs, citesc definitii si ma tot gandesc cum as face eu fotografia abstracta cu tema... Reprezentarea mea pentru claustrofobie, pentru claustrofobia mea, cea care ma chinuie de 12 ani  este cea de mai jos. Fotografiei  i-am pus o fina rama gri in PHOTOSCAPE si am adus-o in alb negru din color, facuta in programul A, prioritate de diafragma, deschidere maxima 5,26, ISO 1600, balans de alb umbra, fara blitz, timp de expunere 1/5 secunde, focalizare multi-segment.


2 comentarios:

  1. este destul de abstracata imaginea in opinia mea
    prin urmare incercarea ti-a reusit

    ResponderEliminar
  2. Parerea mea e ca ai reusit abstractul. Felicitari

    ResponderEliminar