2010-01-24

Detalii alb-negru, Afrodita isi pregateste, din nou, garderoba de primavara

Asa cum v-am promis, am refacut acasa, fotografia cu detalii de alb si negru, fotografie intitulata "Afrodita isi pregateste garderoba de primavara-vara". De data asta "solutia tehnica" a fost sa o asez pe Afrodita la dreapta, imbracamintea alba la stanga, la lumina zilei si sa intorc aparatul cu blitz-ul pe partea dreapta, unde era Afrodita imbracata in negru.



Mod de lucru Manual, ISO 400, lumina naturala plus blitz compensat + 1, numarul F 4, viteza de expunere 1/40, -0,67 compensarea expunerii, calitatea imaginii JPG fine, culori neutre, distanta focala 22 milimetrii, masurare centrala. Am facut multe probe, am revazut de multe ori histograma pana cand am fost multumita de cum mi-a iesit. Singura "prelucrare" a fotografiei a fost redimensionarea ei in FastStone.

No hay comentarios:

Publicar un comentario