2010-01-28

Peisaj urban - arhitectura

Postez astazi o fotografie draga mie, facuta pe data de 30 decembrie, dupa multe cautari ale unghiului potrivit, in zilele anterioare zilei de 30 decembrie 2009. M-au atras contrastul dintre Turnul Baratia si noua cladire a fostului Magazin Cocor, acum locatia unuia dintre cele mai mari centre de "spa" din Bucuresti, COCOR SPA - nu stiu daca s-a inaugurat centrul spa, stiu ca trebuia sa se inaugureze pe data de 15 noiembrie 2009. 
 
Mod de lucru: A, prioritate de diafragma, viteza de expunere 1/800, calitatea imaginii JPG fine, culori: Landscape, numarul F 5,6, distanta focala 98 mm (am folosit teleobiectivul) ISO 100, masurare centrala, balans de alb soare. Prelucrare in Paint.Net, Photoscape

1 comentario:

  1. Am primit un comentariu scris de un "anonim" de o agresivitate rar intalnita, comentariu pe care, bineinteles l-am respins - am pastrat aceasta posibilitate aici, pentru ca proverbul romanesc spune ca "cine se pune cu nebunii, este mai nebun decat acestia". Ma simt obligata sa-i raspund tehnic la observatiile sale.
    1) Imi cunosc perfect aparatul de fotografiat NIKON D3000 - numarul F al diafragmei acestuia fiind intre 3,4 si 22.
    2) Domnia sa, persoana de o agresivitate rar intalnita in comentariu, nu a citit ca eu am facut fotografia in prioritate de diafragma A, adica puteam sa aleg numai numarul F al diafragmei nu si viteza de expunere, pe care a ales-o aparatul automat la 1/800.
    3) Tot domnia sa mi-a spus ca fotografia nu are profunzime. Pai, cum sa aiba profunzime daca am facut-o cu teleobiectivul, adica cu obiectivul de 55-200 mm, distanta focala fiind 98 mm? Inainte de a alege diafragma de 5,6 am mai verificat si alte numere ale diafragmei si nu mi-a placut deloc cum a iesit, ca am cautat unghiul potrivit mai multe zile la rand si m-am pozitionat in asa fel incat sa nu iasa prea multe fire de troleibuz in imagine. Iar subiectul este foarte clar: contrastul dintre Turnul Baratiei si noua cladire a Cocor-ului.
    Acum, daca in viata reala domnia sa, "anonimul", care nu a dorit sa-si asume responsabilitatea agresivitatii sale dandu-si numele, mi-ar fi vorbit, fata in fata cum mi-a vorbit ar fi ajuns acolo unde ii este locul: La Spitalul Gheorghe Marinescu, fost numarul 9, din cartierul Berceni, din Bucuresti, sectia "Nebuni Periculosi". Cu respect, neanonima din Bucuresti: Raluca Ioana Agasanu
    P.S. Am o intrebare pentru "anonim", o intrebare, netehnica. Inainte de a iti varsa frustrarile printr-un comentariu pe un blog, ai citit ce am scris, la cum a fost facuta fotografia? Inainte de a fi citit, ti-ai luat Distonocalm-ul? Sau "Diazepam"-ul? Am auzit ca Diazepam poti sa iei si ziua, poti sa si conduci masina sub Diazepam. Si mai du-te si te trateaza inainte de a-ti varsa veninul pe un blog!! Ca daca mi-ai fi vorbit asa in viata reala as fi sunat la 112 sa te ia "Salvarea" sa te duca unde iti e locul, adica la sectia de Nebuni Periculosi ai Spitalului "Gheorghe Marinescu" din Bucuresti.

    ResponderEliminar