2010-01-01

Vodafone - conectare in trei secunde - fotografie hy-key

Dragi vizitatori,
Din luna noiembrie a anului 2009 folosesc Internetul Mobil de la Vodafone. Inainte am fost conectata la RCS, care s-a defectat si nu a mai mers -, apoi am fost la Romtelecom. De Internetul Mobil Vodafone sunt foarte, foarte multumita.
Ce postez astazi este doar o fotografie hy-key - am atarnat de un tablou firul cu stick-ul Internet, iar fotografia este facuta pe peretele alb al camerei mele. 
Am sa mai muncesc la reclama fotografica. Pana acum am putut sa scriu adevarul: VODAFONE - conectare in trei secunde.
Numarul F 5,6, ISO 100, viteza de expunere 1/60, am scos zgomotul de imagine in programul recomandat de Radu - am reusit sa incarc varianta gratuita - Noiseware Community Edition -, am adaugat rama in PHOTOSCAPE.



No hay comentarios:

Publicar un comentario