2010-02-06

Invatam sa patinam - copilasi la Patinoarul Tineretului din Bucuresti

Dragi copii de la cursul de fotografie de la Sala Dalles,
In cadrul reportajului de la patinoar postez astazi, sambata 6 februarie 2010 doi copilasi care invata sa patineze. Luni, 8 februarie voi posta ultima imagine din reportaj. Ma chinui cu fotografiile de arhitectura. Maine am planificat sa merg la... Gradina Botanica pentru unul - doua peisaje si fotografii de arhitectura in Cartierul Cotroceni. Astazi am avut doua surprize: sa lucrez in studiou cu domnul profesor Dinu Lazar, cu un stil total diferit de stilul domniei sale in privinta cunostiintelor tehnice, un stil "jucaus" din care am invatat mai mult despre comunicarea interumana decat in foarte multi ani.  La intoarcere de la studiou am fost la cumparaturi, la hypermarketul Auchan, de unde, de obicei, imi fac cumparaturile. Si am avut o surpriza mare cand ma apropiam de iesirea magazinului. Surpriza va fi pe blog cateva zile la rand - tot reportaj, pentru ca am multe fotografii, dupa, probabil, postarea fotografiei de "macro". Imi aduc miniaturile de jucarii de acasa ca sa le fotografiez. 

 

Acum detaliile tehnice. Prima fotografie - program prioritate de viteza, viteza de expunere 1/200, numarul F al diafragmei 14, masurare centrala, distanta focala 55 milimetri, ISO 906, calitatea imaginii JPG Fine. A doua fotografie: program manual, viteza de expunere 1/100, numarul F al diafragmei 5, masurare multi-segment, ISO 560, distanta focala 135 milimetri. A treia fotografie e facuta in programul prioritate de viteza, viteza de expunere 1/400, numarul F al diafragmei 5, ISO 280, masurare multi-segment, distanta focala 135 milimetri. Cele trei fotografii sunt facute in zile diferite, la ore diferite, de aici si variatia intre programul manual, folosit la apusul soarelui si prioritatea de viteza, folosita intre ora 12,00 si 15,30. 

2 comentarios:

  1. Toate imaginile au stare, dar primele doua imi plac cel mai mult! Bv!

    ResponderEliminar
  2. la ultimele doua fotografii trebuia sa lasi mai mult spatiu in fata modelului

    ResponderEliminar