2009-11-01

Lumea mea, my world, mi mundo: prezent, trecut, prezent

Dragi profesori, dragi colegi,
Va invit in lumea mea prezenta, trecuta si din nou prezenta.

Primele 4 fotografii reprezinta prezentul. A 5-a fotografie este Scoala Centrala de Fete, unde am invatat. A 6-a fotografie este Biserica Icoanei, de care ma leaga amintiri triste. Fotografiile 5, 6 si 7 reprezinta trecutul.  Fotografiile 8, 9 reprezinta, din nou, prezentul. In cea de-a 10-a fotografie sunt eu, eu cea fara masca, eu RALUCA IOANA AGASANU, fotografie facuta la Gradina Icoanei, duminica 1 noiembrie 2009.


















4 comentarios:

  1. Fotografiile 1 si 6 sunt chiar reusite dar in principiu incearca sa scapi de acele mici "accesorii" care deranjeaza cum ar fi: gardul, blocuri, masini, semne de cirulatie etc. In imaginile 5, 8 si 9 ce s-a intamplat cu focalizarea?

    ResponderEliminar
  2. Gardul din fata bisericii cu semnul interzis de pe fotografia a 7-a are un sens pentru cei ce doresc sa intre in incinta bisericii. Nu ma deranjeaza deloc masinile, fac parte din "peisaj" pentru ca Bucurestiul este un oras locuit de oameni vii, este un oras in care se circula.

    ResponderEliminar
  3. foarte interesante fotografiile
    imi plac mai mult doua dintre ele
    cea cu ceasul si cealalta cu carte
    la cea cu ceasul este un pic prea multa lumina

    ResponderEliminar
  4. incearca sa cauti simplitatea in fotografii ! Sa nu ai multe elemente in cadru, fiindca asa o fotografie nu are nici subiect, nici predicat si cel care o priveste nu stie unde sa se uite mai intai ca sa o inteleaga, ca acea fotografie sa transmita un mesaj ! Succes in continuare !

    ResponderEliminar