2010-02-11

Pasarile, nu de Hitchcock, ci cele vazute dupa sedinta in studiou de sambata plus joaca de-a lumina cu unul dintre modele

Astazi mi-a fost imposibil sa-mi incarc ADOBE LIGHTROOM dupa http://www.download.chip.eu. Voi reface fotografia. Continui sa postez din fotografiile facute sambata trecuta, o zi foarte, foarte productiva, cand mi-au iesit in cale subiecte. Pentru inceput PASARILE, respectiv un stol de pescarusi, care se tot invarteau pe cer - eram la Piata Rosetti, cand am plecat de la Studioul Dalles.
A doua fotografie - joaca cu lumina, reflector care lumina de jos in sus chipul modelului Cristina.


"Pasarile" sunt fotografiate in modul program, viteza de expunere 1/1630 - cam mult, dar asta si-a ales aparatul, fotografiere in rafala, masurare centrala, distanta focala 70 milimetri, numarul F al diafragmei a fost 10, ISO 3200. Pentru "joaca cu lumina" am folosit acelasi mod program, fotografiere unica, ISO 916, distanta focala 55 milimetri, masurare centrala, viteza de expunere 1/250. Calitatea imaginii din studiou RAW. Fotografiei "pasarile", i-am adaugat efect de zoom in programul PHOTOSCAPE si vignetare la colturi. Aparatul a fotografiat "color", dar pasarile au iesit alb-negru datorita faptului ca se apropia furtuna. Maine voi posta ultimele doua fotografii din seria pasarilor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario