2010-03-06

Cu ocazia zilei de 8 martie - una dintre fotografiile de portofoliu, din "celelalte 10".

Scoala s-a terminat, examenul l-am luat - sunt in asteptarea diplomei. Sper sa nu-mi albeasca parul de asteptare - aici fac haz de necaz. Pana cand apare diploma continui sa postez pe blog, ce-i drept, mai rar decat in timpul scolii. In seara aceasta am curajul sa postez una dintre fotografiile de portofoliu din "celelalte 10" - putin modificata, in sensul ca am redimensionat-o si mi-am pus semnatura pe ea.
Floarea se numeste "matiola". Am cumparat-o special pentru a o fotografia si a o include in portofoliu. Fondul fotografiei este geamul ud de ploaie de la balcon, dupa ce se inseninase. M-am chinuit sa asez floarea in asa fel incat geamul sa fie la 30 de centimetri distanta de ea. Cum geamul era cam inalt am folosit drept postament pentru floarea pusa in vaza, o scara. Da, o scara "de zugrav" cumparata de la hipermarketul Auchan in luna ianuarie a acestui an. Acum setarile aparatului pentru aceasta fotografie: mod de lucru: manual, numarul F al diafragmei 8, ISO 100, blitz compensat -2, balans de alb auto.

2 comentarios: