2010-03-23

Dos retratos instantaneos de la feria de productos naturales, 2 portrete instantanee de la targul de produse BIO si traditionale si o fotografie "in miscare"


A fost foarte amuzanta experienta pe care am trait-o la targul de produse BIO: un body-guard mi-a interzis sa fotografiez - eram pe domeniul public -, si nu sa platit intrarea acolo. Am pus aparatul in geanta lui si am intrat. Ar fi trebuit sa se bucure ca ii promovez in felul acesta pe blog fara sa fie nevoiti sa plateasca pulicitatea si fara ca u sa castig vreun ban. Dar, ma rog, e multa prostie, multa, multa.

2 comentarios:

  1. Imi place fotografia de ansamblu, cu covrigii. La portrete trebuie sa ai grija mai mare la prelucrare. Au o tenta portocalie-rosiatica accentuata, nenaturala. Le-ai bagat ceva filtru?

    ResponderEliminar
  2. Aurora, tenta rosiatica e de la cort. In imaginile anterioare de ansamblu, se vede si "tavanul" cortului, care e rosu. Asa ca s-a comportat ca un filtru, si a rosit fetele vanzatorilor.
    @Raluca...welcome back. Si daca ai fotografii de la vernisajul de la BNR, asteptam sa le publici.

    ResponderEliminar