2023-08-29

1) Antrenament caiac-canoe pe lacul din Parcul Titan - I.O.R. - entrenamiento al lago del Parque de Titan, I.O.R. de Bucarest

 Bună seara, bună seara,

Am revenit foarte supărată din călătoria mea la Eforie Nord, călătorie de 3 zile (2 nopți) cu rezervarea și plata în avans pe site-ul https://www.booking.com, la Vila Saturn de pe Strada Saturn nr. 3, mai precis de pe ulița, șleaul, poteca Saturn nr. 3 undeva între Eforie Nord și Techirghiol, nu știu cu exactitate, că mie Vremea de pe telefonul mobil îmi spunea Drum fără nume. Am stat în cameră 2 zile, nu am ieșit decât la un concert la un restaurant cu autoservire din Eforie Nord, iar atunci doar cu taxi-ul, pentru că drumul era impracticabil. Și autoturismele intrau cu dificultate pe acel așa-zis drum. Am fost la mare și nu am văzut marea decât din tren. Am depus mărturia mea pe site-ul Booking.com . Atenție cu rezervările pe Booking.com  !

Buenas noches, buenas noches,

Regrese muy ennfadada de mi viaje a la estacion veraniega del Litoral del Mar Negro, de Eforie Nord, viaje de 3 dias (2 noches) con la reservacion del cuarto y el pago por adelantado al sitio https://www.booking.com, en la mansion Vila Saturn, de la Calle de Saturn no.3, precisamente en la vereda, camino del pueblo Saturn no. 3, entre Eforie Nord y Techirghiol, no se con exactitud porque el gadget El Tiempo de mi celular me decia: Camino sin nombre. Estuve en el cuarto 2 dias, saliendo solo a un concierto en un resturante con self-service de Eforie Nord, y solo con el taxi, porque otro tipo de vehiculo no podia entrar a aquella vereda. Estuve al Litoral del Mar Negro y solo vi el mar del tren. Puse mi testimonio al sitio Booking.com .   Pues, cuidado con las reservaciones de este sitio. 

Mi-a fost tare dor de duplex-ul meu. Și de Parcul Titan, în apropierea căruia locuiesc. Extrane mi duplex. Extrane, tambien, el Parque de Titan, parque en la cuya cercania, habito. 

Postez o fotografie de la un antrenament de caiac-canoe care a avut loc pe lacul din Parcul Titan, în luna octombrie a anului trecut. Pongo una fotografia de un entrenamiento de cayac-canoa que tuvo lugar al lago del Parque de Titan durante el mes Octubre del ano pasado. Mulțumesc. Gracias.



No hay comentarios:

Publicar un comentario