2020-09-21

Canotori in Parcul Titan - canotaje en el Parque de Titan

 Au trecut 10 ani de cand am terminat Cursul de Fotografie de la Sala Dalles, 10 ani in care fotografia profesionala a fost un mod minunat de a-mi petrece timpul liber in afara sezonului turistic, cand lucram ca ghid colaborator pentru diverse agentii de turism din Bucuresti. De 1 an si jumatate fotografia a ajuns CENUSEREASA pasiunilor mele, transformandu-se treptat, in BAZA PENTRU PICTURA IN ACRIL. Totusi, din cand in cand, imi mai iau aparatul de fotografiat - am aruncat NIKON D3000 pentru ca mi se stricase si nu s-a mai putut repara si mi-am cumparat NIKON D5300 si fotografiez pe unde am voie, adica in Parcul Titan, din cartierul in care locuiesc din copilarie. La inceput am participat la doua expozitii comune de fotografie profesionala si am vandut cateva fotografii reprezentand portrete de copii. Cel mai mult imi place sa fotografiez miscarea, miscarea in natura, pasari care zboara, sporturi nautice, tenis de camp sau de masa, copii patinand pe gheata si, bineinteles, dansuri.


Pasaron 10 anos desde cuando termine Las Clases de Fotografia de la Universidad Popular Ioan T. Dalles, de Bucarest, 10 anos en que la fotografia profesional fue una manera maravillosa de pasar mi tiempo libre fuera de la temporada turistica de verano, cuando trabajaba como guia turistica colaboradora para varias agencias de viaje de Bucrest. Desde 1 ano y medio la fotografia llego a ser LA CENICIENTA de mis aficiones, transformando-se, paso a paso, en LA BASE PARA LA PINTURA EN ACRIL. Sin embargo,de vez en cuando, tomo mi camara - arroje  el NIKON D3000 porque se me habia estropeado y no se pudo reparar y me compre NIKON D5300. Tomo fotografias donde la ley me lo permite, o sea en el Parque de Titan, parque del distrito en que habito desde mi infancia. Al principio participe a 2 exposiciones comunes de fotografia profesional y vendi algunas fotografias representando retratos de ninos. Mas me gusta fotografiar todo lo que significa movimiento, el movimiento dentro de la naturaleza, pajaros volando, deportes de agua, tennis de campo o de mesa, ninos patinando sobre el hielo y claro, bailes. 


Va invit sa vizitati blogul meu de pictura in acril. Les invito a visitar mi blog de pintura en acril a https://picturainacrillacomanda.blogspot.com    Va multumesc. Muchissimas gracias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario